معرفی بهترین برندهای سرم ویتامین c در سال 2023
با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید!

آمار مطالب

کل مطالب : 86
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هفتاد رنگ و آدرس 70rang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سارینا
تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1402
نظرات
در عصر حاضر ویتامین C به مثابه یک عنصر حیاتی و اکسیر جوانی شناخته می‌شود. در واقع این ویتامین، پیری سلول‌های شما را به تعویق انداخته و باعث جوانسازی پوستتان می‌شود.
استفاده از سرم و سایر محصولات آرایشی بهداشتی که حاوی مقدار معینی از ویتامین C هستند، مستقیم‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای بهره مندی از مزایای این ویتامین شگفت‌انگیز است. در ادامه این مقاله درباره مزایا، کاربرد و نحوه استفاده از سرم‌های ویتامین C، از همه مهمتر انواع برند سرم‌های ویتامین C صحبت می‌کنیم.

مزایای استفاده از سرم و کرم حاوی ویتامین سی

استفاده از میوه‌ها و سبزیجات تازه یکی از اصلی‌ترین راه‌های دریافت ویتامین C مورد نیاز بدن در طول شبانه روز است. هرچند این مقدار ویتامین C در رژیم غذایی روزانه به نظر کافی می‌رسد، اما تضمینی وجود ندارد که این ویتامین مهم به مقدار مورد نیاز به پوست هم برسد.

علاوه بر مواد غذایی، مصرف مکمل‌های ویتامین C امروزه روشی متداول برای دریافت دوز ضروری ویتامین به شمار می آید که معمولا دارای جذب آسانی هم هستند.

در محصولات آرایشی بهداشتی، اغلب ویتامین C به صورت کرم و سرم تولید می‌شود. استفاده از ویتامین C بر طبق نظر کارشناسان زیبایی کلید حفظ سلامت پوست و داشتن پوستی صاف، یکدست و درخشان است. از سایر اثرات ویتامین C غنی شده بر روی پوست می توان به خاصیت روشن کنندگی، آنتی اکسیدانی و آبرسانی عمیق آن اشاره کرد.

بهترین سرم ویتامین سی خارجی

سرم‌های ویتامین سی، امروزه یکی از پرطرفدارترین محصولات آرایشی بهداشتی در سراسر دنیا هستند. به همین خاطر هم به محصولی رقابتی میان غول‌های صنعت زیبایی تبدیل شده اند. این امر، تنوع برند و نوع سرم‌های ویتامین سی را تا حد زیادی افزایش داده است. 

سرم ویتامین سی
اگر به دنبال بهترین سرم ویتامین سی خارجی هستید، توصیه می‌شود ابتدا، به جنس و نیازهای پوستی خود دقت نمایید و سپس تصمیم گیری کنید. مثلا بهترین سرم ویتامین سی برای پوست چرب و جوش‌دار، در مقایسه با پوست نرمال، در حقیقت تفاوت از زمین تا آسمان است.

  • به بخش  نظر سنجی سایت‌های فروش برندهای مختلف سر بزنید و از تجربیات دیگر خریداران استفاده نمایید.
  • مقالات معرفی محصولات مراقبتی وبلاگ‌های معتبر خارجی و بین‌المللی را چک کنید.
  • در مورد  مواد تشکیل دهنده محصولات دقیق و کنجکاو باشید
  • مزایا و معایب هرکدام از سرم‌ها را برای پوست خود بسنجید.

سرم ویتامین سی ایرانی

بسیاری از افراد معتقدند که سرم‌های ویتامین سی خارجی، کیفیت و عملکرد بسیار بهتری نسبت به سرم ویتامین سی ایرانی دارند. در حالی که این نظریه کاملا اشتباه است. بسیاری از محصولات بهداشتی و مراقبتی ایرانی، از نظر کیفیت و تاثیرگذاری، با نمونه‌های خارجی برابری می‌کنند. سرم ویتامین سی ایرانی نیز، یکی از همین محصولات است. 

معرفی بهترین برندهای سرم ویتامین C

انتخاب یک برند مناسب با تاثیر شگفت‌انگیز و فوق العاده کار سختی به نظر می‌رسد؛  چرا که شما باید از بین محصولات متعدد، مناسب‌ترین برند ویتامین C را برای پوست خود انتخاب کنید. ویتامین C مورد نیاز برای مراقبتهای پوستی و استفاده موضعی، اکنون بصورت سرم و کرم در بازار موجود است. شما با توجه به نوع پوست خود می توانید اقدام به تهیه سرم و یا کرم مناسب کنید.

سرم ها و کرم های ویتامین سی فرق چندانی از نظر فرمولاسیون ندارند. تنها فرق مهم بین آنها جذب سریع تر و بافت متفاوت سرم ها نسبت به انواع کرم ویتامین سی است.

 در ادامه به معرفی بهترین برندهای موجود می‌پردازیم تا انتخاب را برای شما آسانتر کنیم و بتوانید بهترین سرم ویتامین c را، به تناسب نوع پوست، سن و نیاز خود انتخاب کنید.

فراموش نکنید یکی از نکات طلایی برای تاثیرگذاری بیشتر و سریعتر محصولات حاوی ویتامین C، استفاده مداوم و مستمر روزانه از آنهاست.

سرم آنتی اکسیدان ویتامین C اریکه

اگر پوستی خسته و کدر دارید و در فکر پیشگیری از ایجاد خطوط و افتادگی‌های اولیه روی پوست خود هستید، سرم ویتامین سی برند فرانسوی اریکه را به شما توصیه می‌کنیم. این سرم حاوی ویتامین C تقویت شده و پایدار است. بافتی سبک دارد و سریعا جذب پوست شما می‌شود. با خاصیت آنتی اکسیدانی خود اثرات منفی رادیکال‌های آزاد را مهار می‌کند و در عین حال باعث روشن شدن پوست، کاهش لک و یکدست شدن رنگ پوست شما نیز خواهد شد. سرم ویتامین سی آنتی اکسیدان اریکه، همچنین با تحریک کلاژن‌سازی در پوست شما باعث رفع خطوط ریز و چروک-های پوستی می‌گردد. در نهایت استفاده مداوم و مستمر از این سرم باعث جوانسازی و شادابی پوست شما خواهد شد.

سرم آنتی اکسیدان ویتامین C اریکه

خرید سرم آنتی اکسیدان ویتامین C اریکه

 

  سرم ویتامین C ضد پیری و روشن کننده پوست 20% لافارر

سرم ویتامین سی لافارر حاوی ویتامین C آسکوربیک اسید 20٪ و ویتامین E توکوفریل استات است و موجب لایه‌برداری و روشن‌کنندگی پوست شما می‌شود. این سرم  از برند لافارر مناسب برای از بین بردن لک‌های تیره پوستی شما است و با.تقویت پوست و افزایش تولید کلاژن و الاستین، باعث کاهش چروک و علائم پیری پوست شما خواهد شد.

با استفاده از سرم ویتامین C لافارر به راحتی می‌توانید، از ایجاد آکنه و التهاب و لک‌های تیره پیشگیری کنید و برای پوستتان رطوبت‌رسانی عمقی انجام داده و پوستی لطیف داشته باشید. اگر حامی حقوق حیوانات هستید، خوب است بدانید این برند فاقد تست حیوانی بوده و شما با خیال راحت می‌توانید از این سرم برای تقویت پوست خود انتخاب کنید.

سرم ویتامین C ضد پیری و روشن کننده پوست 20% لافارر

خرید سرم ویتامین C ضد پیری و روشن کننده پوست 20% لافارر

 

سرم ضد چروک و روشن کننده ویتامین C مدیلن

سرم ویتامین سی مدیلن مناسب برای پوست‌هایی است که مستعد جوش و آکنه هستند. چنانچه پوست شما در دسته پوست‌های چرب و جوشی قرار می‌گیرد، استفاده از این سرم ویتامین سی را به شما توصیه می‌کنیم. بافت سبک این سرم به راحتی و بسیار سریع جذب پوست شده و حداکثر کارایی را برای پوست شما به دنبال خواهد داشت.

علاوه بر این، سرم ویتامین C مدیلن با تحریک کلاژن‌سازی پوست، روند پیری را در سلول‌های پوست شما کند می‌کند. خاصیت آنتی اکسیدانی این سرم نیز سبب محافظت پوست شما در برابر آلودگی‌های محیطی و خنثی کردن عملکرد رادیکالهای آزاد خواهد شد.

سرم ضد چروک و روشن کننده ویتامین C مدیلن

خرید سرم ضد چروک و روشن کننده ویتامین C مدیلن

 

  سرم ویتامین C پریم

یکی از پرآوازه‌ترین سرم‌های ویتامین سی موجود در حال حاضر از برند پریم است. در صورتی که احساس می‌کنید پوستتان تیره شده و طراوت و شادابی خود را از دست داده، استفاده از این سرم برای شما مناسب خواهد بود.

سرم ویتامین C پریم، با عملکرد روشن‌کنندگی خود باعث رفع تیرگی و از بین بردن جای آکنه و جوش پوست شما خواهد شد. همچنین برای از بین بردن و کاهش کک ومک صورت نیز بسیار موثر است. این سرم با دارا بودن ویتامین E، از پیری زودرس پوست شما جلوگیری می‌کند. استفاده مداوم و روزانه از این محصول موجب آبرسانی پوست شما خواهد بود و از خشکی آن جلوگیری می‌کند.

سرم ویتامین C پریم

خرید سرم ویتامین C پریم

 

سرم صورت ویتامین C ویتالیر

اگر پوست حساسی دارید و معمولا برای انتخاب محصولات مراقبتی پوست خود به دردسر می‌افتد، سرم ویتامین سی ویتالیر برای شما گزینه مناسبی است. چرا که فاقد پارابن و هرگونه مواد حساسیت‌زا می‌باشد. همچنین این سرم با دارا بودن هیالورونیک اسید باعث تقویت کلاژن‌سازی پوست شده و از پیری زودرس و شل شدن پوست شما جلوگیری خواهد کرد. مواد آنتی اکسیدان به کار رفته در این سرم ویتامین سی مانع عملکرد رادیکال‌های آزاد پوست شده و در برابر آلودگی‌ها ی محیطی به خوبی از آن محافظت می‌کند.

سرم صورت ویتامین C ویتالیر

خرید سرم صورت ویتامین C ویتالیر

 

سرم روشن کننده و احیا کننده حاوی ویتامین C الارو

فرقی نمی‌کند پوست شما در کدام دسته از انواع پوستی قرار می‌گیرد.این سرم برای شما ساخته شده است. سرم بافتی سبک دارد و با جذب سریع توسط پوست از طریق تحریک ساخت کلاژن به جوان سازی و افزایش قوام پوست کمک می‌کند و باعث کاهش چین و چروک پوست شما می‌شود. با توجه به کارکرد این سرم برای پوست‌های چرب نیز محصول مناسبی است.

مصرف روزانه سرم احیا کننده ویتامین C الارو به شما کمک می‌کند ضمن کند کردن روند پیری طبیعی پوستتان (به علت داشتن اثرات آنتی اکسیدان)، با افزایش سلول سازی و متابولیسم سلولی، پوستی شاداب تر و بدون چین و چروک سطحی داشته باشید.

سرم روشن کننده و احیا کننده حاوی ویتامین C الارو

خرید سرم روشن کننده و احیا کننده حاوی ویتامین C الارو

 

اگر شما از افرادی هستید که در روتین روزانه رسیدگی به پوست صورتتان با مصرف سرم‌ها چندان میانه خوبی ندارید با توجه به ترکیب فوق العاده سبک این کرم ویتامین سی می‌توانید از این محصول در روتین روزانه خود استفاده کنید.

بهترین کرم ویتامین سی

درست است که سرم‌های ویتامین سی، قدرت تاثیر گذاری بیشتری نسبت به انواع کرم دارند. اما گاهی اوقات، شرایط محیطی، بیماری‌ها یا شرایط پزشکی اجازه استفاده از سرم‌ها را به برخی از افراد نمی‌دهد. همچنین استفاده از کرم ویتامین سی، برای برخی از نواحی پوست بدن بهتر از سرم است. با این اوصاف، برای یافتن بهترین کرم ویتامین سی، می‌توانید از نکات تخصصی که پیش‌تر مطرح شد بهره بگیرید.

کرم ویتامین سی

کرم ویتامین C صورت درماتیپیک

کرم ویتامین سی برند درماتیپیک محصولی مولتی و چندگانه به شمار می‌آید. با دارا بودن هیالورونیک اسید، شی باتر، کلاژن و کیو 10، روغن آرگان و جوجوبا به تنهایی محصولی کامل برای مراقبت از پوست است. عصاره Shea Butter به کار رفته در این کرم ضمن داشتن اثر ضد آفتاب، باعث جوان سازی و تغذیه مناسب پوست شما می‌شود.

عصاره آلوئه ورا موجود در این کرم خاصیت آبرسانی آن را دوچندان می کند.کرم ویتامین سی درماتیپیک همچنین سبب التیام بخشی و کاهش قرمزی و التهاب پوست شما نیز می‌شود. این کرم با خاصیت آنتی اکسیدان خود سبب محافظت پوست شما در برابر آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد پوستی است. استفاده مستمر و روزانه این کرم سبب شادابی و طراوت پوست شما شده و از دهیدراته شدن آن جلوگیری می‌کند.

کرم ویتامین C صورت درماتیپیک

خرید کرم ویتامین C صورت درماتیپیک

 

سرم ویتامین سی درمایونیک

با کمک گرفتن از دانش و نوآوری سوئیسی برای حال خوب پوستتان از محصولات درمایونیک استفاده کنید. علاوه بر ویتامین سی در فرمولاسیون این سرم هیالورونیک اسید نیز وجود دارد که به جوانسازی و آبرسانی عمیق پوست کمک می‌کند. سرم ویتامین سی درمایونیک به رفع لکه ها و جای جوش نیز کمک بسزایی خواهد کرد. به دلیل خاصیت ضد لک این سرم ویتامین سی توصیه می‌شود در طول دوره مصرف، حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

زمان مصرف این سرم ضد آفتاب شب ها و پیش از خواب است. یکی دو قطره از سرم را روی پوست تمیز به خوبی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود.

سرم ویتامین سی درمایونیک

خرید سرم ویتامین سی درمایونیک

 

سرم ویتامین سی آردن

سرم ویتامین سی آردن

همان طوری که می‌دانید آردن از قدیمی ترین برندهای ایرانی در عرصه تولیدات بهداشتی و آرایشی است. استفاده از سرم ویتامین سی این برند مناسب برای پوست‌هایی است که با لکه‌های افزایش سن مواجه هستند. سرم ویتامین سی آردن، روشن کننده ضد رادیکال های آزاد و آلودگی های محیطی است و دقیقا نوعی از سرم ویتامین سی است که به دلیل زندگی در شهرهای بزرگ و در معرض انواع آلودگی ها همگی به آن احتیاج داریم.
ویتامین سی آردن دارای عصاره بابونه و پرتقال است و در رفع هیپرپیگمانتاسیون تجویز و استفاده می‌شود.

سرم ویتامین سی بریلی

سرم ویتامین سی بریلی

یکی از سرم های ویتامین سی قوی برای مقابله با انواع چین و چروک پوستی، سرم ویتامین سی از برند بریلی است. این سرم با آبرسانی عمیق پوست باعث کاهش خطوط و چین و چروک ها می‌شود. همچنین به دلیل آنکه از 30 درصد ویتامین سی خالص در فرمولاسیون آن استفاده شده است این سرم ویتامین سی اثرات قابل ملاحظه ای در از بین بردن لکه های پوستی دارد. مهم ترین نکته ای که در خصوص این سرم ویتامین سی وجود دارد استفاده از تکنولوژی پیشرفته در ساخت آن است که برای جذب بهتر، مولکول های ویتامین سی را به ذرات بسیار کوچک تقسیم کرده اند.

نکته آخر در مورد این سرم این که مناسب برای استفاده همه انواع پوست است.

سرم ویتامین سی بیوآکوا

سرم ویتامین سی بیوآکوا

یکی از اصلی ترین کارکردهای سرم های ویتامین سی رطوبت رسانی و کاهش لکه های پوستی است. سرم ویتامین سی از برند بیو آکوا نیز با بازیابی عمیق لایه های پوست و نفوذ به لایه اپیدرم، خاصیت ارتجاعی پوست را تقویت می‌کند و به آن شادابی می بخشد. به علاوه به دلیل خواص آنتی اکسیدانی ویتامین سی بعد از مدتی استفاده می توانید شاهد از بین رفتن لکه های پوستی باشید. سرم ویتامین سی بیو آکوا 30 میل حجم دارد و مناسب برای انواع پوست است.

سرم ویتامین سی بالانس

سرم ویتامین سی بالانس

سرم ویتامین سی انگلیسی بالانس که به عنوان سرم روشن کننده نیز شناخته می‌شود، یکی از انواع سرم های سبک و مناسب برای انواع پوست (خشک، معمولی و چرب) است. استفاده از این سرم با خاصیت روشن کنندگی و کوچک کردن منافذ پوستی همراه است و همچنین به دلیل وجود ویتامین سی موجود در آن خاصیت روشن کنندگی نیز داراست.

سرم ویتامین سی بالانس فاقد پارابن و گلوتن است و محصولی به صرفه برای خرید به حساب می‌آید.

استفاده پیوسته و کامل کردن دوره مصرف تاثیر به سزایی در از بین بردن لکه ها و روشن کردن پوست صورت دارد. همچنین موجب رفع حالات خستگی و کدری پوست نیز می‌شود.

بهترین سرم ویتامین سی برای پوست چرب

پوست چرب به دلیل تجمع سبوم و چربی بر روی لایه های سطحی آن، مستعدترین نوع پوست برای داشتن انواع آکنه و جوش به حساب می آید. از طرفی، به دلیل آنکه سرم های ویتامین سی در رطوبت رسانی عمیق به پوست نقش اساسی دارند یکی از بهترین محصولات برای کمک به پوست های چرب به منظور کنترل چربی پوست و جلوگیری از ایجاد جوش هستند. در واقع سرم ویتامین سی با متعادل کردن چربی سطح پوست به کاهش چربی، براق بودن و جلوگیری از بروز جوش ها کمک اساسی میکند.

به همین دلیل بهترین سرم ویتامین سی برای پوست چربی نوعی از سرم است که بتواند وارد سد دفاعی پوست چرب شود و غلظتی بین 5 الی 20 درصد داشته باشد.

سرم پوست

در بین سرم های معرفی شده در این مطلب دو سرم الارو و مدیلن برای پوست چرب مناسب هستند.

بهترین سرم ویتامین سی برای پوست خشک

اگر بخواهیم یکی از اصلی ترین کارکردهای سرم و کرم های ویتامین سی را مرور کنیم آبرسانی موثر به پوست است. به دلیل جذب سریع و عمیق ویتامین سی بر روی پوست، استفاده از سرم ویتامین سی می‌تواند برای دارندگان پوست خشک به عنوان یک رطوبت رسان زیر پوستی موثر باشد.

خشکی، زبری و یا تیرگی ناشی از خشک بودن پوست توسط مولکول های ویتامین سی البته با مصرف پیوسته و قراردادن این محصول در روتین روزانه برطرف خواهد شد. بهترین سرم ویتامین سی برای پوست خشک نوعی است که بدون چرب کردن پوست و تنها با آبرسانی بتواند به لایه های زیرین پوست و اپیدرم نفوذ کرده و باعث رطوبت رسانی عمیق شود.

مزایای استفاده از ویتامین سی در روتین پوستی 

آبرسانی به پوست

منیزیم آسکوربیل فسفات، یکی از مشتقات اصلی ویتامین C مورد استفاده در مراقبت از پوست، دارای اثر آبرسانی بر پوست است. این امر باعث کاهش هدر رفتن آب از طریق پوست می‌شود و به پوست اجازه می‌دهد تا رطوبت خود را بهتر حفظ کند. درنتیجه از دهیدراته شدن پوست شما جلوگیری کرده و باعث طراوت آن خواهد شد.

روشن شدن پوست

ویتامین C می‌تواند به محو شدن رنگدانه‌های تیره پوستی کمک کند. سطح پوست را با کاهش تیرگی و از بین بردن لک‌ها، جای جوش و آکنه صاف می‌کند. این امر باعث روشن شدن و طراوت و شادابی بیشتر پوست شما خواهد بود.

ویتامین سی

کاهش التهاب پوستی

ویتامین سی به کاهش التهاب و قرمزی پوست شما کمک می‌کند و باعث یکنواخت شدن رنگ پوست و کاهش حساسیت پوستی می‌شود. این ویتامین همچنین منبع مهمی برای درمان بیماریهای التهابی پوستی نیز هست.

محو شدن هیپرپیگمانتاسیون

هیپرپیگمانتاسیون (از جمله لکه های خورشیدی، لکه های پیری و ملاسما) زمانی رخ می‌دهد که ملانین در نواحی خاصی از پوست بیش از حد تولید شود. همچنین می‌تواند در مناطقی که آکنه بهبود یافته است نیز اتفاق بیفتد. تحقیقات اخیر نشان داده است که ویتامین C مانع از تولید بیش از حد ملانین می‌شود. در نتیجه، این ویتامین شگفت انگیز می‌تواند به محو شدن لکه های تیره پوست شما کمک کند و منجر به یکنواختی پوست شود.

از بین بردن سیاهی زیر چشم

ویتامین C با خاصیت فوق‌العاده خود باعث آبرسانی بیشتر به نواحی زیر چشم شده. و با افزایش حجم کلاژن سازی این ناحیه، سبب از بین رفتن سیاهی زیر چشم شما می‌شود.

افزایش کلاژن سازی

کلاژن پروتئینی طبیعی است و باعث جوان سازی و قوام پوست میشود. با گذر زمان و افزایش سن، تولید این پروتئین رو به کاهش می‌گذارد و در نتیجه پوست به مرحله  چروک شدن و افتادگی می‌رسد. ویتامین C با تحریک کلاژن سازی در سلولهای پوستی سبب کاهش چین و چروک صورت شده. و پیر شدن پوست شما را به تعویق می‌اندازد.

محافظت ار پوست در برابر نور خورشید

نور خورشید توسط رادیکال‌های آزاد، باعث ایجاد انواع آسیب پوستی می‌شود. رادیکال‌های آزاد اتم‌هایی با الکترون گم شده هستند و باعث ایجاد واکنش‌های حساسیت زا و ایجاد آسیب‌های پوستی می‌شوند. ویتامین C سرشار از آنتی اکسیدان است و آنتی اکسیدان‌ها با دادن الکترون به این رادیکال های آزاد از سلول‌های سالم پوست محافظت می‌کنند و مانع ایجاد واکنش‌های حساسیت‌زای پوستی شده و آنها را بی اثر می کنند.

کمک به بهبود زخم

با توجه به اثرات شگفت انگیز ویتامین C بر آفتاب سوختگی، جای تعجب نیست که استفاده از ویتامین C می‌تواند بهبود کلی زخم را تسریع کند. این ماده شگفت انگیز سبب بهبود سریع زخم، کاهش خطر التهاب، کاهش احتمال عفونت و از بین رفتن جای زخم می‌شود.

سرم ویتامین سی

طرز استفاده از سرم و کرم ویتامین سی

اگرچه مصرف ویتامین C به صورت موضعی، به طور کلی حساسیتی ایجاد نمی‌کند، اما همه محصولات پوستی پتانسیل ایجاد عوارض جانبی را دارند. در نتیجه برای پیشگیری از عوارض احتمالی و واکنش‌های آلرژیک، همیشه باید یک تست حساسیت انجام دهید.

  • ناحیه کوچکی از پوست را انتخاب کنید که به راحتی قابل پوشاندن است ، مانند ساعد.
  • مقدار کمی از محصول را به ناحیه مورد نظر بمالید و 24 ساعت صبر کنید.
  • اگر هیچ عارضه ای رخ نداد، می توانید از آن برای پوست صورت خود استفاده کنید.
  • در صورت بروز بثورات، قرمزی یا کهیر و التهاب پوستی، مصرف را قطع کنید.
  • قبل ار استفاده، حتماً تاریخ مصرف محصول خود را بررسی کنید. اگر محصول تیره شده و یا تغییر رنگ داده باشد، کرم یا سرم ویتامین C شما احتمالا اکسید شده است.

پس از پشت سر گذاشتن نکات بالا، می توانید روزی دو بار از ویتامین C برای پوست خود استفاده کنید. توصیه شده که از این محصولات یکبار در صبح، و برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی ناشی از نور خورشید استفاده شود . و یکبار در شب، که پوست شما در حال استراحت است.



تعداد بازدید از این مطلب: 235
موضوعات مرتبط: آرایش صورت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید! آرایشی و زیبایی، نقد و بررسی محصولات آرایشی بهداشتی، بروزترین مطالب برای انتخاب بهترین محصولات آرایشی بهداشتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود